Thursday, December 18, 2008

Damai Beach Resort


Gambar tok diambik oleh angah masa aku and member-member aku direquest utk perform beberapa buah lagu indon diiringi oleh life band Indonesia. Hua hua hua tepaksa juak aku belagu masa tok, walaupun aku sedaya upaya nak lari.

Along ditugaskan utk main benda nok kdk gendang ya (aku x tauk namanya). Nang malu tahap baboon aku masa tok, dah laa penuh org nangga malam ya. Dah laa muka aku nang x semperna kat sia. Perut boroi, baruk lekak makan uhuk2. Tapi memember ku madah, belasah jak, sekali lam seumur idup. Oleh itu, aku dengan muka yang setebal kulit boyak menguploadkan video sora ku yang sumbeng menyumbengz tok utk tontonan masyarakat dunia. Mun ktk org nak tetak sampei jatuh katil pun aku redha, hua hua hua...


3 comments:

  1. Aku tersenyum simpul.. Muhuhuhu
    teniah Ayu. Ko telah mencapai aura gaban. Wahahaha
    Prof Shaz ya ku asa ingin nak belagu pi ko sik merik can ngn nya. ahakz

    ReplyDelete
  2. ahak ahak ahak kerempengznyer hatimuh.... nang aku tauk soraku x kacak alu sia mengalahkan sora katak bentung debah periok ahahahahaha ;p

    ReplyDelete
  3. ahaha! da juak kau upload video kau belagu tok duhal..aok eh mena kata juewa...alu x berik can ngan Prof Shaz la kau chu...heheh

    ReplyDelete